Lehed

Šokolaadi-mandliküpsised

teisipäev, 25. mai 2010

Lõpuks siis need emadepäeva postituses lubatud küpsised. Vaatasin, et tegelikult pole mul blogis üldsegi mitte palju küpsiseretsepte... Mis arvate, kas võiks-peaks rohkem olema? :)
Tegelikult olen ma suur küpsisesõber - nagu kõige magusa. Seda näeb muidugi ka, kui vaadata paremal koogid-tordid sildi alla ;) Julgen arvata, et asi on puhtalt minu laiskuses: ühte kooki on lihtsam teha, kui palju küpsiseid, mis teadupärast vajavad igaüks eraldi käsitlemist. Samas maitsvate küpsiste söömises olen ma küll kõva käsi :D
Need küspsised valmistas mu õde, retsept väikeste modifikatsioonidega Šokolaadiraamatust.

  • 200 g võid
  • 1/2 dl suhkrut
  • 1 dl fariinsuhkrut
  • 2 tl vanillisuhkrut
  • 1 muna
  • 4 dl jahu
  • 3 sl kakopulbrit
  • 1/2 tl soola
  • 1 tl küsetuspulbrit
  • 70 g mandleid
  • 150 g valget šokolaadi
Vahusta või ja suhkur ning lisa muna. Sega omavahel jahu, kakaopulber, sool ja küpsetuspulber. Sõelu jahusegu võivahu hulka. Tükelda šokolaad ja haki mandlid. Lisa šokolaadi- ja mandlitükid tainale ja sega läbi. Mätsi kätega pallikesed, aseta piisavalt suurte vahedega küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja vajuta kätega kergelt lamedaks. Küpseta 160kraadi juures 10-12 minutit. Küpsised peavad jääma seest veidi niiskeks ja pehmeks. Lase küpsetusplaadil vähemalt 5 minutit jahtuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar