Lehed

Metssealiha pärlsibulatega

neljapäev, 25. november 2010

Seoses portsu värske metssealiha saabumisega pühapäeva õhtul sai hakata retsepte uurima-valima. Tegemiseni jõudsin hoopis teisipäeval, kui ilm oli just täpselt selline:

Tali tuli

Loogiline, et sellistes hämarates oludes on pildistamine üsna häiritud. Eriti mul, kes ma üldiselt kõik oma pildid päevavalguses teen, niisiis ei tasu praegusel ajal mu pildidest palju loota :P Enne kui lumi maha tuli tundus, et terve päeva jooksul eriti valgeks ei lähegi - nii et lumi on vähemalt millekski hea, sest hetkel on küll meeldivalt valge mul toas :)

IMGP0863

Retseptidest osutus esimeseks valikuks Namist leitud pärlsibulatega variant. Pärlsibulad on mul juba vanad lemmikud, nii et valik polnud väga raske. Ega neid metssealiha retsepte pole ka metsikult palju muidugi.

Mis muud kui liha ära pesta, umbes 3x3x3 cm kuubikuteks lõigata, soola ja pipraga maitsestada ning siis kuumal pannil sortsus õlis pruunistada. Mõne aja pärast lisa ka eelnevalt hakitud 3-4 sibulat ja hauta klaasjaks. Sega lihatükid mõne supilusikatäie tomatipastaga, lisa 3-4 loorberilehte (või 10 purustatud kadakamarja - mul neid polnud) ja vala peale u 7 dl punast veini. Lase madalal kuumusel umbes tunnike moorida. 10 minutit enne valmimist lisa pool purgitäit marineeritud pärlsibulaid (enne nõrutatud). Maitsesta.
Mina serveerisin kartulipüree ja salatiga, kõige peale aseta krõbedaks praetud peekon.
Vaja läks:
1,3 kg metssealiha (kondita)
soola-pipart
4 sibulat
õli
4-5 st kontsentreeritud tomatipastat
3-4 loorberilehte / 10 kadakamarja
7 dl punast veini
u pool purki marineeritud pärlsibulaid
toorsuitsupeekonit
IMGP0856-2

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar