Lehed

Vaarikakook mascarponekreemiga

laupäev, 23. juuli 2011

Praegu on kohe kindlasti minu masti ilmad. Kuum päike, kerge tuuleke, mida veel tahta? Kuigi ma olen juba täheldanud erinevate inimeste ohkeid talve poole, siis minu poolest võiks enne olla ükskõik kui palav, aga talve ma küll meie õuele veel ei kutsuks ;) Kui ma teda üldse kutsuks, siis paariks nädalaks ja teiste rõõmuks :P
Aga nüüd koogi juurde, kuhu leidsid tee mu esimesed ostetud vaarikad. Kuigi ma olen selline sooja suve austaja nagu ma just enne rääkisin, siis sellised ilmad pole siiski mõeldud kuuma ahju ees passimiseks - seetõttu vajab siin küpsetamist ainult krõbe põhi :)

Vaarikakook mascarponekreemiga / Raspberry cake with mascarpone cream

Põhi:
  • 3 dl jahu
  • 1 tl küpsetuspulbrit
  • näpuotsatäis soola
  • 2 sl suhkrut
  • 60 g võid
  • 1 muna
  • vajadusel kuni 1 sl vett või piima
Täidis:
  • 125 g mascarponet
  • 2,5 dl vahukoort
  • 1-2 dl suhkrut
Peale:
  • 500 g vaarikaid
Põhja jaoks sega kuivained, lisa tükeldatud toasoe või ning mudi näppude vahel kõik ühtlaseks puruks. Lisa muna ja vajadusel ka veidi vett või piima ning sõtku tainas valmis. Suru tainas korralikult võitatud 24 cm läbimõõduga lahtikäiva vormi põhja ja servadele. Küpseta 200-kraadises ahjus u 10-15 minutit. Kui põhi on kenasti kuldne, võta see ahjust välja ja jäta jahtuma. Vahepeal tee võileiva- ja kohvipaus :)

Vahepala / Snack time :)

Kui põhi on jahtunud, hakka valmistama täidist. Vahusta kergelt vahukoort, teises kausis vahusta toasoe mascarpone u 1 dl suhkruga, siis lisa vahukoor ja jätka mikserdamist. Vahepeal maitse ja lisa soovi korral veel suhkrut. Nüüdseks peaks olema valmis kõik koogiks vajalik:

põhi

Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream

kreem

Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream

ja vaarikad.

Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream

Määri kreem koogipõhjale ja kata siis omakorda vaarikatega. Nii lihtne see ongi!

Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream
Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream Mascarponekreemiga vaarikakoogi tegemine/ The making of raspberry cake with mascarpone cream

Pane enne serveerimist umbes tunnikeseks külma.

Vaarikakook mascarponekreemiga / Raspberry cake with mascarpone cream

3 kommentaari:

  1. Need vaarikad on kohe eriti isuäratavad ja ahvalevad!! Mitte et ma koogi enda headuses kahtleks.

    VastaKustuta
  2. Kook ongi suuremas jaos vaarikad :)

    VastaKustuta
  3. see on küll eluhea ja hullult ilus ja vaarikaid ei pea küpsetama

    VastaKustuta