Lehed

Küpsisejäätis

kolmapäev, 6. aprill 2011

Uskumatu, aga ma pole enne jäätist teinudki (sorbeed aga küll). Siin Bulgaarias on jäätisevalik üsna niru ja üpris kallis pealekauba. Kuna ma tegin mõne aja eest šokolaaditükkidega küpsiseid, siis said just need jäätise sisse lisandiks. (Tegelikult lihtsalt ei tulnud küpsised päris sellised välja nagu ma olin lootnud (jah, ka seda juhtub :)) ja seega oli hea võimalus need jäätise sees ära kasutada - sest jäätise sees on vist kõik asjad head :)
Tulemus oli mõnusalt kreemine ja maitses lausa taevalikult, oleksin vist hea meelega kõik korraga ära söönud :P Ma ei saa aru, miks ma varem ise jäätist teinud pole?! Aaa, jah, kodus pole sügavkülmas tavaliselt ruumi ;)

Küpsisejäätis / Choc Chip Cookie Ice Cream

Vaja läheb:
  • 1 purk suhkruga kondenspiima
  • 5 dl vahukoort
  • küpsiseid
Vahusta vahukoor - võimalusel kasuta selleks miksrit, aga kellel sellist luksust pole (mina!), need peavad laskma kätel käia. Käelihased saavad vispliga töötadades päris parajalt vatti ;) Kui vahukoor on korralikult vahtu löödud (mitte siis lausa võiks, vaid ikka mõistlikkuse piirides, eksole :)), pudista sisse küpsised - mitte väga väikselt. Lisa kondenspiim ja sega kõik kergelt läbi, et vahukoor liigselt oma õhulisust ei kaotaks. Vala segu sügavkülmutamist kannatavatesse kaanega nõudesse (jäätist tuleb üle ühe liitri kindlasti) ja pane sügavkülma.
Soovi korral võib mõne aja tagant käia segu segamas, et lõhkuda suuremaid jääkristalle. Mina laisa inimesena seda ei teinud, aga tulemus oli ikka kiiduväärt.

Küpsisejäätis / Choc Chip Cookie Ice Cream

1 kommentaar:

  1. Vau, see näeb nii hea välja - ja täitsa ilma masinata ja segamiseta. Seda ma tõesti proovin.

    VastaKustuta