Lehed

Kookose-kaeraküpsised

pühapäev, 21. märts 2010

Kellele siis ei meeldiks küpsiseid süüa. Tõele näkku vaadates olen ma nii piisavalt laisk, et ma sööks neid hoopis parema meelega kui teeks. Küpsistega on lihtsalt veidi rohkem "nikerdamist" kui suuremate küpsetistega, lihtsalt seetõttu, et neid on palju, nad on üldiselt pisikesed ja igaüks neist vajab eraldi hoolt ja vormimist. Söömise poole pealt osutuvad palju ja pisikesed aga hoopis plussiks, seega võtan ma ikka aeg-ajalt küpsiseteo ette. Ja mu vaev saab tasutud - mis võiks olla kiirem ja parem hommikusnäkk enne agilityvõistlusi kui tass piima(või -kohvi :) ja need krõbedad kaerahelbe-kookoseküpsised?
Retsept veidi muudetud kujul raamatust "Tee".

  • 3 dl kaerahelbeid
  • 3 dl kookoshelbeid
  • 2 dl jahu
  • 1 tl küpsetuspulbrit
  • 2 dl suhkrut
  • 1 tl vanillisuhkrut
  • 175 g võid
  • 1 apelsini riivitud koor
  • 2 sl apelsinimarmelaadi
Sulata või, lisa suhkrud, riivitud apelsinikoor ja marmelaad. Sega sisse eelnevalt omavahel segatud kuivained - kaera- ja kookoshelbed, jahu ja küpsetuspulber. Moodusta tainast märgade käte vahel väikesed pallikesed, aseta need ahjuplaadile (NB! olenevalt pallikeste suurusest võivad need "laienemiseks" küllalt palju ruumi vajada) ja küpseta 175-kraadises ahjus, kuni küpsised on pealt kuldsed. Tõsta küpsised siledale pinnale jahtuma ja lase neil paar minutit jahtuda-tahkuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar